MPRESSIONS⎟Personal Branding

 JE PERSONAL BRAND IN 5 STAPPEN

 

KLAAR OM DE EERSTE STAP TE ZETTEN?

BENIEUWD welke impressies jij achter LAAT bij anderen?

ontdek het met

de 360° reputatie scan

STAP 1 - JE IMAGO IN KAART BRENGEN

Alles start met het inzicht krijgen hoe anderen jou zien. Ook al is succesvol branding gebaseerd op wat uniek en authentiek is toch is je personal brand iets wat alreeds aanwezig is in de gedachten van de mensen uit je omgeving. Dus wat beter dan doormiddel van een anonieme survey oprechte waardevolle feedback te krijgen over je rationele en emotionele kenmerken, je sterktes, zwakheden, etc.

Deze antwoorden leggen we naast de resultaten van je eigen survey en bied je zo ook een startpunt hoe je sterktes te maximaliseren maar ook waar je nog kan bijsturen.

STAP 2 - UITWERKEN VAN JE BRAND FOUNDATION

De resultaten uit de eerste stap bieden je de basis voor je Persoonlijke DNA of ook wel je drijfveren en ongetwijfeld het belangrijkste onderdeel van het process.
Met je visie en missie kan je je personal brand een richting uitsturen en hiermee succesvol worden.
Ook hoe en wie wordt bepaald want als je je pijlen op iedereen richt kom je vaak nergens en spreek je niemand specifiek aan.
Wat heb je te bieden en hoe differentieer je je tov anderen.
Dit alles wordt vertaald in je personal brand Foundation, je DNA of ook wel je blueprint.

STAP 3 - FORMULEREN VAN JE BRAND STATEMENT

Na het bepalen van je visie, missie, differentiatie en doelgroep is het belangrijk hoe je dit gaat verwoorden in de dagdagelijkse contacten.

Daarom verwerken we dit in een Personal brand statement, Elevator Pitch, Tagline, 3D Brand BIO.

Of je je nu voorstelt bij een klant, een werkgever, een netwerking event of op sociale media, je hebt altijd en overal één consistent verhaal.

STAP 4 - JE BRAND COMMUNICEREN

Hoe en waar communiceer jij het liefste? Hou je van twitter of Facebook of ben je een meesterlijke blogger? Misschien verkies je menselijk contact en ben je een actieve netwerker?
Keuzes maken welk medium aansluit bij je persoonlijkheid en doelgroep. Uitzetten van passende thema's en niet te vergeten het opmaken van een passend plan. Zo bouwen aan je zichtbaarheid als expert in je specialiteit.

STAP 5 - JE BRAND IDENTITY SYSTEM UITZETTEN

Het zwaarste werk is achter de rug. Nu je in kaart hebt gebracht waar je voor staat zorgen we ervoor dat het volledige plaatje klopt. Je profielfoto's, je online profiel, je CV, je (pers)biografie, je voorkomen, etc.

Het verder opbouwen van je reputatie is meer dan een slogan. Het is vertaalbaar naar alles wat je omringt, je Brand Identity System. 

We werken een plan uit hoe je verder je identiteit kan benadrukken, beheren en koesteren.

Please reload

Net geen miljoen mensen wereldwijd gebruiken de Reach© Personal Branding methode en wordt toegepast bij 's werelds grootste en meest gerespecteerde bedrijven waaronder:

American Express, Cisco, British Telecom, GE, IBM, J&J, JPMorgan, Microsoft, Pepsi, Starwood Hotels, Target Warner Bros, etc.

Ook internationale universiteiten zoals NYU Stern, Duke Fuqua, Cornell Johnson, UCLA, UC Berkeley Haas, Wharton, Parson’s School of Design, Fordham, Thunderbird en andere Universiteiten wereldwijd gebruiken de 360°Reach© Analyse om studenten te helpen met het herkennen van hun ware talenten en hen hieruit verder te begeleiden bij hun startende carriere.

Succesvolle personen zoals Richard Branson, Madonna, en Oprah passen personal branding toe om grootse dingen te bereiken? 

Zij herkennen dat je, om je doelen te bereiken,  standvastig authenticiteit moet uitstralen, iets echt, onderscheidend en waardevol.

Copyright © 2019 Act de Presence sprl. All Rights Reserved

  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle

Act de Presence bvba

Avenue Vésale 22c
1300 Wavre
Belgium - 
Belgie

BE0849.948.840